Wednesday, September 8, 2010

selamat hari saya eidulfitri


genap 18 tahun

first time saya tak sambut raya dgn mak dan ayah..

T_T

dan first time saya sambut raya dgn syg saya

:D

Im wishing you all
Selamat Hari Raya

maaf zahir dan batin yaa!!



To mak ayah ;

erm rasanya nanti raya pertama lahh org salam mintak ampun yerr??
malu laa kat sini.
haha

---------------------------

To manja, sayang saya ;

Sayang selamat hari raya!
maaf zahir dan batin

sayang i mintak maaf sgt2 banyak buat silap kat u.
bikin u jd moody.
selalu menyusahkan u.
sering sgt tak dgr cakap u, dah lah tu melawan pulak tu???
sorry sgt susah nak jaga i yg sgt keras kepala nie syg.
selalu lambat bila nak turun rumah.
selalu tak tepat janji dan bg alasan yg tah ape2.
selalu paksa2 u.
(teruuknya i??)
maafkan i ade tinggi suara dgn u
cakap main lepas tak fikir perasaan u.
betul sendiri
mcm2 lg lahh.
byk sgt dosa i kat u.
sorry syg i love you damn much.
i happy raya tahun nie kita sambut sama2.
:)


--------------------------------



To Sahabat saya ;
all my friends okay?

 
saya minta maaf kalau selama berkawan dgn awak semua saya ade buat salah macam ;
buat korang terasa,
kot kot la ada terkutuk belakang korang,
terbahan yg tak semena-mena (harap faham itu hobi saya)
tersombong kejap,
ter-lost contact number korang:)
terminum air or termakan makanan korang
terpakai barang korang

tu jea lah kot:)
btw , kalau saya ada buat salah.
saya minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki
harap halal makan minum saya

friends forever

No comments:

Post a Comment